Syncreon

Dziś właśnie zauważyłam ich reklame... a tak sie składa, że właśnie pracuje dla tej firmy
jednak włąściwie to jestem pracownikiem biura pracy, więc sam syncreon ma mnie totalnie gdzieś..
kiepska to polityka personalna, gdzie ma się gdzieś pracownika i wybiera sie najtańsza opcję
i zakłada, że za drzwiami czeka całe stado gotowe do gonitwy..

Dziwne i niewdzięczne czasy nastały dla przeciętnego człowieka,
norma już jest wyścig szczurów za byle ochłapem :/
smutne, bo poszanowanie własnej watrości jest teraz często wręcz piętnowane.

Jednak ta firma a zwłaszcza dział produkcji, to tzw początek łańcucha pokarmowego,
więc wiadomo że jest mało ciekawie ale może na ich stronie www.syncreoncareers.com są jakieś przyzwoite oferty pracy.
SYNCREON

Ja pakuję tusze firmy Canon, jest to monotonne i mało ambitne zajęcie - aż dziwne, że aż tyle pseudoambitnych osób się tu zgromadziło :/
Niestety po raz kolejny widać, że nawet dość przyjazne środowisko pracy (jak na niderlandzkie standardy) osoby niedowartościowane i nadgorliwe są w stanie totalnie spieprzyć.. a miejscem tych wątpliwych atrakcji jest Maasvlakte - po sąsiedzku są inne firmy logistyczne i plaża...
ale o tym później ;)



a tak przy okazji..
zbliża sie okres świąteczny, ludzie uciekaja z tej roboty jak szczury z tonącego okrętu,
godzin pracy - bardzo mało, przez to wypłaty cienkie, więc nie dziwi to ani trochę
ja sie jednak póki co nigdzie nie wybieram, przesyt przeprowadzek..
dlatego czas pomyslec o dodatkowym zarobkowaniu, więc może sieć?

znalazłam cos takiego jak: www.ermail.pl
płacą 10 groszy za przeczytaną reklamę, nie majatek, ale lepsze to niż nic ;)

co myślicie? za pare lat doczekam sie jakiegoś zarobku?
- ja jestem optymistką!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zuid - Hollands Landschap MILDENBURG

zabawa kwiatami

Oostvoorne