Oostvoorne

Małe, spokojne, miejscami nawet urokliwe miasteczko, w którym przypadło mi ostatnio mieszkać.
Nie da się tu zaszaleć ale za to można się zupełnie wyciszyć i nabrać dystansu do wielu spraw..
Okolica jest, jak dla mnie, wręcz wymarzona, bo las i morze i jakieś zalewy, jeziorka.


Gemente Oostvorne

Schonenmakershuis


Centrum: knajpki i sklepy.



Mały ford, jedyny zamknięty jaki tu znalazłam.



Śliczny, mały domek, który można sobie kupić... No cóż, marzenia..





Andrzejki 2016; po smakowitym odpoczynku po pracy, w An de Zee z Agnieszką,
skusiłam się na spacer nad morze. Pogoda idealna. Słonecznie i praktycznie brak wiatru.
Zamarzył mi się zachód słońca nad morzem.. warto było zrobić te parę kroków więcej :)
Szkoda tylko, że nadal jestem bez przyzwoitego aparatu fotograficznego.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zuid - Hollands Landschap MILDENBURG

emerytura holenderska - gdzie sprawdzić ile już jest uzbierane: