Covebo

Dałam skusic sie dobra stawka za godzine pracy,
zlapalam sie tez na moje dobre referencje z pracy w pralni w de Meer
a teraz od tygodnia jestem nigdzie, z wizja wyplaty 150 euro
i z dwoma przepracowanymi dniami w tym tygodniu :(

Na dodatku mam zagrzybiony kat do spania,
gdzie obecnie smrod chloru az przeszkadza oddychac.

Jednak finansowo wszystko OK,
i pod tym wwzgledem mozna ta firme polecic innym.
Obiecali nie sciagac kasy za mieszanie i dotrzymali slowa;
powitalna posciel jest faktycznie za free;
takze buty robocze a to mily gest :)

szkoda tylko ze oferty pracy takie malo ciekawe,
ale moze tylko w tej chwili, sprawdz:
www.covebo.pl/oferty-pracy.html

a poniżej widoczki z miejsca, w którym się znalazłam. Sa to bliskie okolice Nijmegen



Niestety, najczęściej są to firmy zatrudniające dużo Polaków
i przez to atmosfera w pracy dosc nieciekawa.
Ale to juz zupelnie inny temat..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zuid - Hollands Landschap MILDENBURG

zabawa kwiatami

Oostvoorne